Pages

Thursday 9 August 2012

Samsung Galaxy Note vs White Samsung S3

Aku sebenarnya teruja bila Mr. Hubby aku nak tukar hp(blh bg Note aku kat dia kalo kata kami beli S3). Ye la..hp dia sekarang ni dah ade 1001 'penyakit'. Dah la bateri dia tak last long..baru pakai 4,5 jam dah kong. Kerjayanya of course la kena always reachable..kang client masuk sepital susah pulak nak contact dia!(dia kan wat Prudential Insurans)

Makanya, aku yang memang teringin nak Galaxy S3...ingat nak sambar je la sebiji. Tapi, masalahnya sekarang ni S3 pulak baru launch. Of course la dari segi teknologi S3 berjaya menambat hati aku..tapi dari segi design, aku kuciwaaa..
samsung s3 yang tak menarik designnye..



 


Dua2 ade kelebihan yang aku nak. Cam galaxy note, screen dia 5.8" which is better for me as aku nak kena check email bagai. Aku ni tak puas ati kalau check email or surf internet kat screen hp yang kecik kemetot ni..

Cumanya S3 aku belum penah pegang lagi..kalau Galaxy Note dah siap kena belai 24jam..Mungkin aku kena pegi test dua2 lepas tu baru buat decision kot..Korang ade any cadangan tak yang mana satu best?Stay dgn White Galaxy Note or Transform ke White S3?

No comments:

Post a Comment

Ping Busuk

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to mamakhalisshoppe Design with love by CikBulat