Pages

Thursday 26 March 2015

MXB - KRIM REBORN

Salam semua

Umur merupakan musuh utama dalam kecantikan seseorang terutamanya wanita. Apabila umur mencecah 30 tahun, tanda tanda penuaan akan mula dikesan. Apabila badan manusia diserang jangkitan virus, pencemaran alam sekitar, bahan kimia, antibiotik, peransang tumbesaran dan bahan kimia yang lain. Sekiranya impak negatif ini melebihi ketahanan badan kita, sistem pemulihan-sendiri atau self-healing dalam badan tidak akan berkesan dan efektif.

Bila homon kita tak menentu, maka berlaku lah kelintangan pukang dalam sistem badan. Mood tidak menentu, mudah marah dan sedikit demi sedikit sistem badan menjadi lemah dan lebih bermasalah jika tanda penuaan telah keluar, Stress bukan?

Jadi apa jalan penyelesaiannya?

Cubalah produk MAX3 Reborn Cream yang berasaskan bahan semulajadi. Ianya hanya dengan sapuan di titik limpa dan saksikan perubahannya. Berikut adalah sedikit penerangan tentang krim hormon hebat ini:









SIJIL KELAYAKAN DAN SIJIL HALAL



Disyorkan anda memakai cream ini dengan kadar yang lebih banyak pada awal penggunaannya. Selepas tempoh ini, anda bolehlah menyesuaikan kuantiti dan kekerapan penggunaan harian untuk kejelitaan dan kesihatan yang berterusan.



TESTIMONI:






Penggunaan Krim ini menunjukkan kesan serta merta selepas memakainya.

Lihat gambar terakhir. Gambar disebelah kiri adalah muka sebelum mengaplikasi krim Reborn. Perhatikan gambar disebelah kanan. Pengguna hanya apply krim dibahagian kiri bawah lengan (HANYA SEBELAH KIRI), dan serta merta anda boleh lihat kening, mata, hidung, pipi, mulut dan dagu naik sebelah. Ini kerana krim ini memberi tindakbalas segera didalam sistem limfa kita selepas diaplikasi. Ianya meresap terus kedalam lapisan kulit dan darah serta mengimbangkan hormon penting dalam badan.

Bagi yang mempunyai kesukaran untuk mendapatkan anak juga boleh mencuba produk ini.

Untuk mendapatkannya, anda boleh menghubungi 017-3352584 (Ami Amira)

Terima kasih

No comments:

Post a Comment

Ping Busuk

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to mamakhalisshoppe Design with love by CikBulat